Od 1 stycznia nowy przewoźnik na liniach 213, 225 i 239

Od 1 stycznia 2021 r. linie autobusowe nr 213, 225, 239 będą obsługiwane przez nowego przewoźnika i będą oznaczone jako T13, T25, T39.

Ze względu na brak zgody właścicieli przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Tarnowa na linii T13, T39 autobus nie będzie zatrzymywał się na przystankach:

  • Tarnów, Szkotnik 01 - Plac,
  • Tarnów, Sikorskiego 01 - Świt,
  • Tarnów, Krakowska 01 - Pl. Kościuszki,
  • Tarnów, Krakowska 03 - Pl. Popiełuszki,
  • Tarnów, Matki Bożej Fatimskiej 01 - Curie,
  • Tarnów, Matki Bożej Fatimskiej 02 - Curie.

W rozkładzie jazdy zostały uwzględnione nowe przystanki:

  • Tarnów - Sitki,
  • Tarnów - Goldhammera - Mickiewicza,
  • Tarnów - Sikorskiego 508.

Ze względu na brak zgody właścicieli przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Tarnowa na linii T25, autobus nie będzie zatrzymywał się na przystanku:

  • Tarnów , Pułaskiego 02 - Pętla

Przystanek Tarnów, Krakowska - Plac Popiełuszki, będzie przystankiem końcowym a Tarnów, Krakowska - Planty, będzie przystankiem początkowym.

Prosimy o zapoznanie się z rozkładami jazdy!

Zakup biletów jednorazowych będzie odbywał się u kierowcy autobusu. Przy zakupie biletów miesięcznych, wieloprzejazdowych oraz m-kart uprawniających do bezpłatnych przejazdów będzie pobierana jednorazowo kaucja w wysokości 12 zł. Zakupu można dokonać od 30 grudnia br. (od 9.00-16.00) oraz 31 grudnia (od 8.00-14.00) w Jordan Group Biuro Podróży, ul. Pułaskiego 7 (poniedziałek – piątek od 9.00-16.00 oraz w soboty (od 9.00-14.00).

Istnieje możliwość zwrotu kosztów niewykorzystanych biletów okresowych zakupionych w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Tarnowie. Należności będą zwracane w kasie biletowej w Tarnowie przy ul. Krakowskiej 42 lub przy ul. Brama Pilzneńska 3 w dniu rezygnacji lub przelewem na konto bankowe.

W związku ze szczególną sytuacją i koniecznością organizacji przewozów w bardzo krótkim czasie uprzejmie prosimy o wyrozumiałość. Z naszej strony jak również, jak również według zapewnień przewoźnika podejmiemy wszelkie możliwe starania aby zapewnić pasażerom zarówno właściwy komfort podróży, jak i właściwą organizację zakupu biletów. Prosimy także o ewentualne uwagi, tak abyśmy mogli reagować na możliwe w pierwszym etapie funkcjonowania komunikacji niedogodności lub utrudnienia.

Kontakt: Urząd Gminy Pleśna, tel. 14 6292820, 14 6292836